5/1

Idag har jag jobbat hela dagen... gick upp 10 och åkte till mammas jobb vid 11. Jag och shamim skulle nämligen fixa brev.. Vi satt och öppnade la in pappret som skulle skickas och klistrade igen brevet. 1497 brev satt vi och fixade i 7 timmar ;D samtidigt titade vi på film, Goal 1, Goal 2 och Gustav haha :P Det var inte lika jobbigt som när jag skulle fixa vänskapsband iaf.. ;) Vid sju skulle jag träna med 94:orna i Rissnehallen. Det var en helt okej träning, vi körde ganska lugnt eftersom det är final i stockholms sm kval imrogon :O. Vi ska möta Hammarby, dom är grymma inomhus så vi kommer att få kämpa!
Aja lika bra att gå och sova om jag ska orka spela ordentligt, HÅLL TUMMARNA FÖR OSS! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0