Åskådare..

Tjennixen, loggar in och skriver lite snabbt innan jag ska dra iväg till tyresö och spela sm med 94:orna. Har varit och tittat på mitt lag när de spelade Nyårscupen, jag fick inte vara med eftersom jag skulle spela sm senare på dagen "/ men men.. Som vanligt var alla taggade till 100 och lika glada som alltid, de matcherna som var roligast måste nog ha varit när felle gjorde sitt andra mål då sa vi till speakern att säga FBI eftersom det var hennes initialer, :P Det tyckte alla i publiken var kul, och började garva höhö :D Senare när Emelie gjorde mål sa vi till han säga Keso det var också kul, aja det var lite kort om förmiddagen. Ska dra nu hadea bäst allihopa! <3

så här såg alla ut när de gjorde mål =)
Fabregas <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0