Härlig dag,

Tjena mors!
Idag har jag haft en riktigt härlig dag. det finns inget bättre än att vakna och veta att man har en hel dag framför sig där man bara ska spela fotboll. Jag och mitt lag AIK skulle nämligen vara med i Rissneraketen. Vi ställde upp med två lag Aik 1 och Aik 2, i ena laget spelade Sofia, Julia, Johanna, Alex((puff/lillen), Cilia, Shamim, Danni, Beata, Filli. I laget som jag skulle vara med i spelade, Lorin, Gentin, Carro, Antonia, Tesse, Mickan, Amanda(piff/ak/pluttish), Felle, Emelie, Farstad(jag). Vi spelade våran första match mot Rissne. Den machen vill jag bara glömma... Vi spelade inte bra alls...  Inget resultat nämns...Andra matchen var mot spånga, den vann vi med 2-1 jag gjorde 1 mål :D Sissta matchen var mot kalhäll, vi vann med 4-0 gjorde hatrick :P När jag gjorde det 4 målet så sa dom att Robinhood regeln gällde, då måste man spela med en man mindre tills det andra laget har gjort 1 mål... KONSTIG REGEL :S så man får tydligen inte leda med 4 mål .. :S så nu är vi klara för a-slutspel som spelas imorgon ! vi kommer möta rågsved i semi, det andra lget kom också till semi, dom ska möta rissne så förhoppningsvis se vi i FINALEN :D

 

 

 

 

    Lägg siffran på minnet, jag är alltid nmr 6.                

Fabregas är alltid med mig.                                    

  aja har en semifinal att spela imorgon daggs att sova Tjingelingpling !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0