Skolan har börjat

Nu sitter jag här med en talrik lasange och ett glas mjölk i handen, måste äta ordenligt, har träning lite senare.. ;)IDAG BÖRJADE SKOLAN.... faktiskt hade jag längtat till skolan lite :O saknade klassen :P alla är så snälla och glada så det känns lite tomt när det är lov ;) Vi hade SO, Bild och lite matte sen efter lunchen skulle vi dra till norrviken och åka skridskor, det gick faktiskt bra! Jag rammlade inte i vattnet iaf :D Vi skulle åka runt sjön eller en bit av sjön, det fanns liksom ett spår att följa där  de hade plogat bort snön. Vi åkte 7km. Usch, visst är det kull att spela lite hockey på skoj men allvarligt talat haha 7 km på skridskor är inte min grej ;D  Fick ont i ryggen och fötterna men överlevde. Imorgon ska vi åka skridskor igen men den här gången på sollntuna vallen. Tyvär ingen hockey då heller, vi ska öva teknik, typ åka baklänges och sånt ;)  Skriver lite ikväll om jag hinner, kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0