Freeeedag!

Freeeedag!
Äntligen, ååh det har vart en så jobbig skolvecka! haha, not :P började i skolan igår, ;) skön start asså (A) Idag var en vanlig skoldag, först matte lab, SO, lunch, franska, No som var inställd :D sköönt. efter no har vi ungefär 40 minuter "rast" innan det är gympa, väldigt irriternade... men men. Vi skulle åka skridskor på vallen och träna teknik på gympan. Eftersom jag är så enort grym på att ka skridskor så gick det ju "jätte bra"... åka framlänges och svänga är ju inga problem, och lite baklänges kan jag ju åka. Men sen när det gäller och stanna har jag lite problem, haha. Översteg frammåt kan jag också (lite iaf) men baklänges HAHA, gud nej,  sen blev det ju inte bättre när man såg Gustav flyga fram som en raket baklänges :P Jaja, inget mer om det nu imorgon är jag ledig så får väll se vad jag hittar på. Men på söndag ska jag spela AIK Girlstar cup. Kommer möta Sollentna Unitet :O jag är fett nervös ;) det blir en rolig match.

some people think football is a mather of life and death.
I can assure you it's much more seriouse than that.


Francesc Fabregas <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0