Wiiie, guld igen :)

Jag kan knappt fatta det, allvarligt talat! Vi vann mot hammrby ! :D Jag är extra glad för 94:ornas skull för att de har kvalificerat sig till sm slutspelet.  Det måste vara musiken som fick oss så taggade inför både kvarten, semin och finalen. haha, Linda hade tagit med sig en bandspelare, :P Finalen spelades 2 x 12 Alltså i 24 minuter. Med kanske 2 minuters paus imellan. Efter första halvlek stog det 1-1, jag vet inte riktigt efter hur lång tid, men natta fick tag i bolln bröt sig fri i mitten drev fram framför mål och drog till med en tåpaj RÄTT UPP I KRYSSET :D åh vad det var skönt ;) när det var ungefär 2 minuter kvar tog bajen ut sin målvakt (korkat enligt mig), lilja rensade undan bollen vi våran planhalva, själv hade jag inte märkt att bajen hade tagit  ut sin målvakt, men sen när jag följde bollen med bicken så såg jag det ! :D Bollen rullade precis in vid stolpen det stog 3-1 till oss :) bajen tog bollen snabbt och sparkade igång igen, med 1 minut kvar klarade det få in ett mål, men lilja igen tror jag sköt upp bollen som återigen rullade in, vid högra stolpen den här gången :D 4-2 20 sekunder kvar vi hade vunnit!!!!!! :D:D:D:D så otroligt härligt ni skulle bara veta, ! isället för medajl fick alla en liten pokal och en sverige triss haha :P tyvär så vann int jag något på den men lilja vann 200 kr (:. Efter åkte jag mamma och johannes som hade tittat och varit med och coachat 93:orna som också vann sin final med 2-1 efter golden goal, till väsby hallen eftersom mitt lag skulle spela kvartsfinal i nyårscupen, vi hade ställt upp med 2 lag igen, tyvär så skulle de möta varandra i kvarten... "/ Matchen fick avgöras på straffar, eftersom det hde blivit 1-1 efter ordinarie match tid. Synd nog så åkte de laget ut i semin.. men trea blev de iaf. Imorgon är det onsdag och dåkan jag äntligen sova ut ! son den 30/12 har jag spelat fotboll varja dag OTRLIGT KUL men man känner hur trött man är nu ;) imorgon ska jag bara sova :P och kanske göra något mer, men bara kanske ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0