Tandläkaren

usch, idag var jag hos tandläkaren :O hade ett pyttelitet hål i en tand så var tvungen att laga "/ Jag hatar verkligen sprutor, speciellt den när man ska bedöva den är ju för sjutton en meter lång, ;D nästan iaf :P Men eftersom jag är lite större än senast jag hade hål och var tvungen att bedöva gick det bra den här gången. Det var bara att blunda andas lungt och tänka på fotboll :P sen vipps var det över, som om att det aldrig hade hänt. Det jobbigaste var nog efter, det kändes som att halva min mun var 3 ggr så stor men när jag kollade mig i spegeln var den likadan haha ;) När jag kom hem så var jag tvungen att äta lite för jag skulle på fotbolls träning, aldrig har jag njutit så lite av mat som då ;) Halva min tunga hade ingen känsel så jag kände ingen smak, det var hämskt ;D jag gillar ju köttbullar och pasta! Imorgon är det fredag ÄNTLIGEN :D på lördag ska hela laget vara i vällingby och köra lite bodypump, aerobics, och power joga. Sisst ska vi slappa lite vid polen, (hoppas jag ) höhö.  Det roligaste kommer nog vara att alla ska ha så färgglada kläder som möjligt, fatta vad kul det kommer se ut ! Ska försöka ta så mycket bilder som  möjligt och lägga upp sen, TJINGELING  <3



Fabregas slår ner lampard! KÖR HÅRT :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0